ایده، راه حل و تاسیسات برای صنایع غذایی و آشامیدنی

Facebook
LinkedIn
Twitter

از سال 1983 ایتالیا در سطح بین املللی در زمینهی ساخت تاسیسات کارخانهای برای پردازش مواد اولیه در بخش صنایع غذایی با موفقیت ظاهر شده است. محدودهی خدماتی که  SAP Italia بـرای مشرتیان خود ارائه میدهد شامل مطالعات مستقل امکان سنجی )برای رشوع پـروژه(، تخمین جامع و دقیق هزینهها، طراحی سفارشی برای نیازهای خاص، تولید، نصب، آزمایش، آمــوزش کارکنان، بررسیهای مرتب برای تعمیر و نگهداری و پیشگیری از هرگونه خطا، رسیدگی و کمک توسط تکنسینهای متخصص و خدمات قطعات یدکی است.

رزومـهی کاری ما شامل مـوارد زیر است:

– مخلوط و کربناته کـــردن واحـدهـا

– پــــاســــتــــوریــــزهســــازی HTST و ضـــدعـــفـــونـــی کـــــــردن UHT

– مــاشــیــن آالت شـسـتـشـودهـنـده و ضدعفونی کننده در محل )SIP) (CIP)

– فضای تهیه و آمادهسازی رشبت و آمبیوه

– دستگاههای حل کنندهی شکر با )روند( مداوم و دستهای )continuous and batch)

– مــقــدار مـــرف آسپتیک و مـخـازن ذخــیــره ســــازی آسـپـتـیـک )بـــی گند(

– پــــــــــروژهی کـــلـــیـــد در دســـت به لطف تالشهای مــداوم در جستجوی راهحلهای جدید و همکاریهای متعدد که در طول سالیان با مشرتیان پیرشو در صنعت انجام شده، SAP Italia مهارتهای گـسـردهای در زمینههای مختلف بهره بـرداری به دست آورده است و با افتخار رسی ج

دید ماشین آالت و تاسیسات را که به طور تخصصی برای عمليات گندزدایی بررسی و مطالعه شده که با همکاری پربار با Italia Refresco متولد شده، معرفی میکند.

o ،پیرشوی اروپایی در زمینهی بطریزنی برای نوشابههای گـازدار )تحت قرارداد فرعی(، متعهد به گسرتش محدودهی محصول خود و متمرکز بر اطمینان از تضمین مداوم و بیشرت مرصف کننده نهایی از محصوالت خود، SAP Italia را مسئول مطالعات و توسعهی یکی از بلندپروازانهترین پـــروژههـــا در تولید نوشیدنیهای آسپتیک شامل طیف وسیعی از محصوالت مانند آب مـیـوه، نوشیدنیهای سـنـتـی، چـــای و شیر قــــــــــرارداده اســــت.

اسرتاتژی توسعه یافتهی مشارکت برای همکاری دو پیرشوی اصلی بازار، دستیابی به اهداف عالی میباشد به رشط اضافه شدن ارزشهایی مانند موارد:

– اتوماسیون کامل برای اطمینان از انعطاف پذیری باال و کنرتل دقیق همهی پارامرتهای روند

– کــاهــش ضــایــعــات در طـــول تولید

– بازگشت انرژی به بهرتین حالت به لطف ادغام Top R-Asepto با تاسیسات جدید )generation-Co( )تولید همزمان گرما و برق( Refresco Italia و SAP Italia فنی کارکنان برای چندین ماه با هم همکاری داشتند و مجموعهی تجربیاتشان را در زمینهی تحقیق و تولید به منظور دستیابی به تکامل در متام مراحل و توجه و دقت باال به جنبههای مرتبط به طراحی و بهداشت با هم به اشرتاک گذاشتند.

Asepto-R Top با همهی انواع نوشیدنی رس و کار دارد و به لطف مجموعهی خاص مبدل حرارتی لولهای، حتی نوشیدنیهای )drinks soft )حاوی ذرات جامدات و یا نوشیدنیهای ایزوتونیک با منک های ویژه را هم در مجموعهی خود قرار میدهد. هر قطعه و جزء نصب شده در کارخانه با توجه و اهمیت زیاد از بین بهرتین تولیدکنندههای جهانی انتخاب شده است. برای تضمین اطمینانی که تاسیسات Italia SAP ساخت ایتالیا میباشند.

سیستم نظارتی، که به طور ویژه برای این سیستم توسعه یافته و تولید شده، خودکار، آسان برای استفاده و قابل اعتامد است. هر متغیر در پایگاه داده ذخیره میشود و می تواند در هر زمانی مورد مشاوره قرار گیرد و قابلیت ردیابی کامل متام تولید را تضمین میکند.

ATK-R TOP،بهرتین طیف مخازن آسپتیک SAP Italia ،مـوجـودی لــزوم را تکمیل میکند. مخزن به منظور نگهداری محصول پس از عملیات حرارتی و حفظ متیزی آن است. با توجه به طراحی خاص خود، متام متاسهای ممکن با فضای اطــراف توسط موانع بخار محافظت می شود.

همکاری عالی با تاسیسات اسرتیلیزاسیون R-Asepto که این روش ایــدهآل باعث حفظ کیفیت محصول و ضدعفونی بودن آن بعد از عملیات گرمادهی برای تکمیل روند کار، میشود. برای اطالعات بیشرت به سایت زیر مراجعه کنید:

SAP Italia S.r.l. | LinkedIn
www.sapitalia.it

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates