تمرکز روی نیازهای فنی مشتری

Facebook
LinkedIn
Twitter

ارائه راهحلهایی پیشرو در فناوری، با قابلیت و انعطافپذیری بالا به بازار. به طور مختصر، مأموریت Pantecnica، یک شرکت ایتالیایی که قصد دارد شریکی فنی و قابل مراجعه باشد و بتواند کیفیت محصول و خدمات را در چندین بخش عملیاتی ارائه دهد: از بخشهای مکانیکی و صنعتی به طور کل، تا مسیر تراموا، مترو و راهآهن، از کارخانههای کشتیسازی تا وسایط نقلیه نظامی، از ناوگان دریایی تا ناوگان هوایی، و درنهایت تا دستگاهها و کارخانههای دارویی .

«از زمان تأسیس Pantecnica توسط کروچه فاتیگاتی، در ۴۹ سال قبل،  این شرکت همیشه تضمین کرده که با استفاده از قطعات استاندارد و سفارشیشده که در انبارش ذخیره شدهاند، به مشتریانش یک پشتیبانی فنی بدون نقص را ارائه دهد. برای ما، ارائه خدمات به اندازه خود محصول اهمیت دارند.» به این شکل است که داویده فاتیگاتی، فردی که در حال حاضر وظیفه مدیریت Pantecnica را به همراه خواهرش فلاویا و پدرش کروچه به عهده دارد، این شرکت را اینگونه توصیف میکند: متخصص سیستمهای مربوط به عایقبندی و جذب لرزشها و ارائهدهنده عایقهای مایعات، که معمولاً به عنوان واشر شناخته میشوند. هدف Pantecnica تمرکز روی فعالیتهای تحقیق و توسعه، ارتقاء فنی و فروش است تا از این طریق تمام نیازهای مشتریان را، از طریق گسترش دامنه محصولات فنی و توسعه راهحلهای ویژه و فوری در طراحیهای مشترک، برطرف سازد. امروزه Pantecnica از موقعیتی استراتژیک برخوردار است که، به گفته آقای فاتیگاتی: «به ما امکان میدهد شرکتمان را به عنوان یک شریک فنی برای طراحان، کاربران صنعتی و دلالان فعال در زمینه ساخت، نصب و تعمیر و نگهداری ماشینآلات، سیستمها و وسایط نقلیه عرضه کنیم؛ در نتیجه، هرکجا ساختارها و بدنههای مکانیکی متحرک وجود داشته باشند حضور داشته باشیم.» به لطف تخصصی سازی، Pantecnica در انتقال ریلی (تراموا، مترو و قطار، حتی انواع تندرو مثل ETR 1000 Zefiro)، صنایع نظامی (مثلاً برای خودروی Lince)، صنایع دریایی (به عنوان مثال برای ناوشکنهای کوچکFREMM)، در صنایع هوا فضا (با تأمین قطعات هدایت بال، سیستمهای حیاتی برای ساختار هواپیماهای مانند A380) حضور دارد. QMS شرکت، گواهی EN 9120:2010 راه نیز دریافت کرده است.

«با توجه به نقاط قوت مان – شخص آقای فاتیگاتی تأکید میکند – و قابلیتها و پتانسیلهایی که در همکاری با شرکای خود ارائه میکنیم، حضورمان در بعضی از زمینهها که از اهمیت استراتژیک برخوردار هستند را تثبیت کردهایم. از اینکه یکی از اعضای  Lombardy Aerospace Cluster و بخشی از Lombardy Shipyards Production Chain هستیم؛ و به تازگی به عضویت Lombardy Life Sciences Cluster هم در آمدهایم افتخار میکنیم!

تحقیق بخشی استراتژی برای این شرکت است که حدود ۵ درصد از گردش مالی شرکت را به خود اختصاص داده است. «حتی در زمانهایی که با بحران روبرو بودیم – آقای فاتیگاتی صحبت میکند – گردش مالی متوسط ۷ تا ۸ میلیون یورو را تجربه کردهایم. ما هرگز تحقیق در فناوری را متوقف نکرده و منابع انسانی جدیدی را استخدام کردهایم.» Pantecnica، با شرکتهای تابعه Pantecnica Service آن به حرکت خود در مسیر نوآوری و فناوری ادامه خواهد داد. به لطف موقعیت استراتژیک خود – آقای فاتیگاتی اعلام میکند – با شرکتهای شناختهشده بینالملل رقابت میکنیم: ساختارهایمان به ما امکان میدهد انعطافپذیرتر باشیم، توانایی فنی عالی ارائه دهیم، و شعارمان «بهموقع، باکیفیت» را دنبال کنیم».

www.pantecnica.it

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates