روکشها و اتیکتهای خودچسب سفارشی

Facebook
LinkedIn
Twitter

با گذشت بیش از سی سال تالش مستمر، که برای رشکت امکان معرفی محصول جدید و فرایندهای قابل بهرهبرداری، مدیریتی و سازمانی را بــرای کیفیت سیستماش فــراهــم کـــرده، اورگـــراف Orograf یک نام شناخته شده در بخش اتیکت چسبان میباشد.

Orograf دارای گواهینامه ISO 9002 است، با حداکرث توانایی در همهی مراحل فرایند از طراحی و گرافیک اتیکت تا سیستم تولیدی توسط کارکنان داخلی رشکـت )house-in ،) مزیتی رقابتی برای مشرتیان خود، که مدیریت کامل فرایند را از مرحله طراحی به تولید، ضامنت حداکرث کیفیت میدانند. اورگراف Orograf رشیک همیشه همراه، متخصص بــرای بـــرآوردن نیازهای شام میباشد.

نوآوری و تحقیق همواره اولویت ما بوده که امکان تولید محصوالتی را فراهم میکند که راهحلهای بیشرتی از اتیکتهای چسبان سنتی ارائهی می-دهد. اتـــیـــکـــتهـــای نـــشـــان ایـــمـــنـــی و ضــدجــعــلــی )اصـــــل بـــــودن کــــاال(:

• اتیکتها و برچسبها با مواد بسیار مقاوم

• اتیکتها بروی فیلم هولوگرافی چاپ شده در رنگهای مختلف و جوهر برجسته

• اتیکتهای خالی یا VOID : در صورتی که این برچسبها برداشته شوند، بخشی از رنگ آنها به روی محصول باقی میماند.

• هولوگرامهای امنیتی دو و سه بعدی TWIN دوقلو:

• اتیکتی است که باز میشود، از دو برچسب ساخته شـده که یکی بروی دیگری قرارگرفته و در آن امکان چاپ 5/4 رنگها در هر صفحه وجود دارد. اتیکتها و برچسبهای تبلیغاتی:

• اتیکتهای پارچهای

• اتـــیـــکـــتهـــای چــســبــان حـــاوی مــیــکــروکــپــســولهــای عـــطـــری که تـــوســـط مـــالـــش فـــعـــال مــیشــونــد.

• اتیکتهای چسبان پالستیکی با جنس فــوم تــا ضخامت 2 میلیمر

SKI 1O 0% PLASTIC;

تزئین نهایی محصوالت شام, از پی وی سی PVC ،با کیفیت بــاالی نوشته و طراحی و گرافیت بــدون محدودیت تایپوگرافی ، سیلک اسکرین ، افست و سیستمهای چاپ داغ ما، امکان چاپ بروی هر نوع مواد چسبنده مانند فیلم راهراه، نقش برجسته، متالیک و مصنوعی را ایجاد میکند.

قدرت ویژهی ما توانایی ما در ترکیب سیستمهای مختلف چاپ در یک خط تولید واحد )چاپ تایپوگرافی با وضوح باال، افست، چاپ فلکسو با کیفیت باال، چاپ سیلک اسکرین و چاپ داغ با ایجاد نقش برجسته( میباشد و این بدان معنی اسـت که هیچگونه محدودیتی برای خالقیت شام وجود نـدارد.

کیفیت اتیکت محصول نه تنها در مورد محصول شام صحبت میکند، بلکه به تصویر رشکت شام هم اشاره میکند. ماشینهای چرخشی ما به طـور همزمان قابلیت چاپ شش رنگ را دارنـد، UV هر نوع کاغذ یا فیلم مصنوعی را پوشش میدهد و رسعـت خروجی بسیار باالیی دارد که برای ما امکان ارائهی نسبت عالی و مناسب قیمت و کیفیت را فراهم میکند.

Shrink sleeves یــا روکــشهــا:

پس از یک دورهی طوالنی آمادهسازی، دستگاه چاپ جدید، امکان تولید shrink sleeve را فراهم کـرده. روکشهای ما تولید شـده از )PVC،PET یا PLA ) میتوانند در رنگهای بیشرت و حتی براقتر به منظور ظاهر و طرحی جدید بـرای متام محصوالت شام چاپ شوند. یکی از ویژگیهای مهم این روکشها، سیستم بازکن )off-tear )یا آسان بازکن بعد از خرید محصول میباشد.

یک کپی رایگان از اینجا دانلود کنید FOOD PROCESSING IRAN 2022

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates