سیستم پیش مخلوط کن )PREMIX ) ”BLENDSYSTEM M“

Facebook
LinkedIn
Twitter

در پـایـان سـه ســال از فعالیت هایی که با هـدف تحکیم رابطه با بــازار و مشرتیان خــود بـا محصوالت بـه طور خاص طراحی و ساخته شده برای فرایند تولید مایعات در صنعت نوشیدنی، WS مهم ترین گام در صنعت فرایند تولید نوشیدنی و توسعه اولین سیستم خودکارخرد کن با کنرتل حجم باال به نام BLENDSYSTEM M را به رسانجام رساند.

اعتامد رو به رشد نشان داده شده در بازار دررابطه با خط تولید WS ،یک امکان مهم را برای گسرتش تکنولوژی خردکن برای تولید CSD تا درجه باالیی از تخصص در تحقق سیستم های پیش مخلوط کن با کنرتل حجم به نام PREMIX فراهم کـرده است.

BLENDSYSTEM M یک دستگاه برای آماده کردن نوشیدنی ها که به طور کامل مونتاژشده بر روی نقاله برای حداکرث راحتی حمل و نقل و نصب، می باشد. به طور عمده برای تولید نوشیدنی ها با دی اکسید کربن )CSD )طراحی شده است، و همچنین آب گـازدار )CMW )و آب )piatta acqua()افزودن نیرتوژن برای افزایش استحکام مکانیکی بطری(.

مقدار مورد نیاز از مواد تشکیل دهنده با دقت و مقدار مرصف، در یک فرایند مداوم با کنرتل الکرتونیکی اندازه گیری می شود. تجهیزات به طـور کلی از زیـر سیستم هــــای ذیــــل تــشــکــیــل شــــده است:

– هـــواگـــیـــری آب در بــــدو ورود )Deaerating :)که با استفاده از پمپ خالء، مقدار سطح اکسیژن محلول را به کمرت از 1 ppm تضمین می کند.

– مقدار دی اکسید کربن )یا نیرتوژن در آب های طبیعی(: به واسطه ی یک شیرصنعتی و فرستنده ی جریان حجم نسبت به مقدار آب از مخزن هواگیری )اندازه گیری شده با یکفرستندهمغناطیسی(. درواقع میزان دی اکسید کربن حل شده در محصول ، توسط یک دستگاه اندازه گیری نصب شده روی خط تولید پرکن مواد غذایی تائید می شود؛

– مقدار و مخلوط رشبت: تزریق رشبت، پر شدهدریکمخزن بوسیله ی یکشیرصنعتی و اندازه گیرحجم انجام می گیرد. اندازه گیر حجم این امکان را برای بررسی غلظت به طور مداوم با رسیدن به خط تولید با جربان رسیع مقدار فراهم می کند.

عالوه بر این، سیسمتم به شکست سنج )tometer refrac )نصب شده بر روی خط تولید پرکن مواد غذایی مجهزشده است. متامی تجهیزاتاین امکان را برای به حداقل رساندن ضایعات رشبت یا محصول، طی راه اندازی و خاموش کردن تولیدی فراهم می سازد. راهحلهایسفارشیبرایخنککردنمحصول، طراحی شده براساس درخواست مشرتی بسته به رشایط محیطی موجود می باشند.

نـــرم افــــزار پـیـش مـخـلـوط کــن حجم BLENDSYSTEM  Mبرای تضمین بهرتین نتایج از نظر مقدار با کاربری آسان طراحی شده است.

این برنامه امکان ضبط و پخش گرافیکی از پارامرتهای اصلی تولید و همچنین محاسبه و ثبت پارامرتهای آماری CA ،CP و CPK را فراهم می کند. تجهیزات شامل فیلدهای برای( ETHERNET و PROFIBUS ، MPI( یکپارچگیکامل خطتولیدپرکنندهیبطریو ادارهیبخشهایتولیدو CIP میباشد.

یک کپی رایگان از اینجا دانلود کنید FOOD PROCESSING IRAN 2022

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates