مخازن فولادی ضد زنگ برای صنعت مواد غذایی

Facebook
LinkedIn
Twitter

صنایع فرککیولا (INDUSTRIE FRACCHIOLLA SPA) یک شرکت پیشروی جهانی است، ماهر در طراحی، ساخت و نصب و راهاندازی مخازن فولاد ضد زنگ، در زمینههای مواد غذایی، شیمیایی و داروسازی در هر اندازه و تحقق بخشیدن  (اجرا کردن) در محل مقصد نهایی میباشد.

مخازن ذخیزه سازی (Storage) و فرآیند (Process).

کانتینرهای مخمرسازی آبجو، کریستللیزر، حلالها، مخازن مخلوط کن (با همزن) سرد شده و گرم شده، در هر سایز برای  مواد خمیری، مایع و نیمه مایع، محصولات دانهای و پودری.

برای بیش از 40 سال، شور، بین المللی بودن، تحقیقات و قابلیت اطمینان و اعتبار ستونهایی است که شرکت موفقیتاش را بروی آنها بنا نهاده است.

صنایع فرککیولا به صورت عالی مدیریت میشود و قابل اطمینان بر روی نیروی انسانی متشکل از 120 نفر از کارکنان، 20000 متر مربع از تسهیلات صنعتی، یک فلیت (مجموعهای از وسایل حمل کننده-fleet) متشکل از 40 وسایل نقلیه و 4 کامیون جرثقیلی و گسترهای از ماشینآلات فنآوریهای پیشرفته میباشد.

امروز این شرکت توسط سه برادر فرککیولا و فرزندانشان کسانی که بسیار با انگیزه برای توسعهی کسب و کار خانوادگی میباشند.

تکنیکهای تولید بسیار مدرن، دقت در جزئیات، قابلیت اطمینان از محصولات خود، قیمت رقابتی، وقت شناسی و خدمات پس از فروش، برخی از عواملی است که باعث میشود که صنایع معتبر فرککیولای (INDUSTRIE FRACCHIOLLA SPA) توسط رشد ثابت صادرات آن حمایت و پشتیبانی شود.

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates