میکرسهای صنعتی با کیفیت بسیار باا

Facebook
LinkedIn
Twitter

Escher Mixers ،متخصص در تولید ماشینآالت مخلوطکن برای نان و شیرینیپزی است. ما تخصص خـود را طی سالها تجربه بدست آوردهایم. چنین تخصصی، به ما امکان توسعهی ماشینآالت و ارائهی راهکار- هایی جهت رفـع نیازهای مشرتیان و بـازارهـای مختلف را داده است. ماشینآالت ما به علت استحکام، دوام، دقـــت در تـولـیـد محصول نهایی و کیفیت خمیری که تولید میکنند، شناخته شــده میباشند.

تجهیزات نانوایی

ما میکرسهای Spiral و Wendel را پیشنهاد میکنیم. هر دو گزینه قادرند توسط کاسهای که مجهز به سیستم دوحالتهی قابل قفل شدن و حرکتی است )Line MW-MR ،)جابهجا شود. همچنین این میکرس دارای سیستم تخلیه از انتها )Line MDW-MD )است که توسط نوار نقاله یا باالبرهای کاسه ای که قابلیت هامهنگ شدن با راهکارهای اتوماتیک و سیستمهای خطی را دارد و میتواند کاسههای مورد نیاز را در مخزنهای عمودی یا خطی ذخیره کند. این دستگاه شامل سیستمهای اتوماتیک چرخان، سیستمهای بازیابی ضایعات، سیستمهای قیف مورب و برش ستارهای / گیوتین / غلطت با گیوتین و راهکارهای دیگر سفارشی میشود.

تجهیزات شیرینیپزی

طیف وسیعی از میکرسهای سیارهای )Planetary Mixers )دو ابـــزاره )double tool )برای صنعت شیرینی پزی توسط این رشکت عرضه میشود که از لحاظ بهداشتی بسیار مطمنئ بوده، به سیستمهای روغنکاری نیازی ندارند و نگهداری و تعمیرشان بهینه و بهرصفه اسـت. طیف گسرتدهای از ابزارهای قابل تعویض برای استفادههای مختلف و تولید خمیر موجود هستند. ما خط تولیدD-PM را برای تولیدات صنعتی توسعه دادیم.

این خط بصورت کامال مستقل، با تنظیم رسعت مجزا از سایر بخشها و با امکان حرکت معکوس عمل میکند. در حالیکه خط تولید -PM DB با ساختار پل مانند خود اجازه میدهد که ترکیبات بصورت اتوماتیک وارد شوند، همچنین تزریق هوا باعث کاهش زمان مخلوط کردن و افزایش حجم میشود. در این خط تولید، فرآیند تهیهی خمیر توسط فشار مثبت یا منفی و متیز کردن، از طریق سیستم شستشوی CIP انجام میگیرد. همچنین گزینههای متنوعی برای کاسه-های تخلیه موجود هستند.

MR Professional – Removable Bowl Range: The Industrial Mixer for all  Bakeries
www.eschermixers.com/

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates