چشم انداز ما، وظیفه و فلسفه ما از برتری

Facebook
LinkedIn
Twitter

در یک کشور با پتانسیل های تولید مواد غذایی، تهیه و تولید مواد غذایی باید به عنوان یکی از پایه های پیشرفت فن آوری و اقتصادی نهاده شود.

پیگو (PIGO)  یک هدف را برای تبدیل شدن به یک نیروی شروع در پیشرفت مستمر اقتصادی در صنعت تولید مواد غذایی، پیشوا در کشور و در جهان در تولید ماشین آلات فرآیند مواد غذایی از برنامه های خود، پایه نهاد.

امروز، PIGO خود را به عنوان یک پیشوا در سطح جهانی در طراحی و ساخت تجهیزات سردسازی فن آوری بالا و خشک کن های انجمادی، همچنین تجهیزات فرآیند میوه و سبزیجات با تجربه گسترده در هردو بخش انجماد و فرآیند میوه ها و سبزیجات، به ثبت رسانده است.

پیگو با افتخار بیان می کند که ماشین آلاتش ویژگی های کارکردی بسیار خوب و کارایی انرژی را کسب کرده اند، در حالی که کاربرپسند می باشند، در نتیجه مزایا و امتیازات بسیاری را برای خریداران شرکت تضمین می کنند.

محصولات اصلی

پیگو در ساخت فریزر های بستر سیال (fluidized bed freezers)، آسان انجماد (EASY Freeze )، مناسب ترین برای IQF انجماد همه  انواع میوه ها، سبزیجات و محصولات متعدد دریایی، گوشتی و پنیر، تعریف مجدد فناوری IQF  سازگار با جریان هوا، تخصص پیدا کرده است.

فن آوری آسان انجماد EASY Freeze، بهترین شکل از محصول IQF را بدون توده ارائه می دهد، روش کنترل کامل سیال سازی، محصول را همواره معلق روی کمربندی از لایه هوا نگه می دارد. نتیجه انجماد فوری پوسته و انجماد هسته ثمربخش از ذرات جدا صرف نظر از نوع، تنوع و یا شرایط محصول می باشد. به حداکثر رساندن بهره وری انجماد برای هر محصول منحصر به فرد، اعم از اینکه محصول سنگین، سبک، نرم، چسبنده و یا شکننده باشد و به لطف کنترل سرعت متغیر فن های الکتریکی و تسمه ها، بهینه سازی رو به رشد شرایط جریان هوا را ممکن می سازد. نظارت تصویری داخلی، رسیدگی بی وقفه بر شرایط عملیاتی، کنترل کامل و تنظیمات کل مراحل فرآیند را از بیرون بدون ضرورت وارد شدن به داخل فریزر را میسر می سازد. آسان انجماد EASY Freeze به عنوان فریزر با بالاترین بهداشت در نظر گرفته می شود، امکان منجمد کردن محصولات مختلف یکی پس از دیگری بدون خطر آلودگی را به کاربر می دهد. آسان انجماد EASY Freeze، ذخیره کننده انرژی و راه کار بدون مشکل برای همه نیازهای انجماد شما می باشد. در خط تولید تجهیزات انجماد، پیگو همچنین آسان انجماد نوآورانه SPYRO آخرین نسل فریزرهای مارپیچی را تولید می کند که مزایای بسیاری را به کاربران از نظر بهره وری انرژی، شرایط بهداشتی و ویژگی های پیشرفته فن آوری ارائه می کند، مانند:

•  موتورهای تسمه دندانه دار در خارج از کابین عایق شده قرار گرفته اند (بدون روغن کاری داخل فریزر)  برای اجتناب از هر گونه خطرات ناشی از آلودگی به دلیل نشت نفت

•  دستگاه هیچگونه نیم طبقه و یا پلت فرم واسطه ندارد، برای جلوگیری از هر گونه تجمع آلودگی (حضور نیم طبقه و یا پلت فرم واسطه عملیات تمیز کردن را سخت تر می سازد) – استانداردهای بهداشتی کاملا بالا

•  طراحی فریزر با توجه به حداکثر بار حرارتی و حداکثر سطح اشغال بر روی تسمه توسط محصولات مختلف پیش بینی شده، ساخته شده است.

•  هزینه نگهداری پایین و هزینه پایین بخش های اضافی، به دلیل استفاده از اجزای تجاری کیفیت بالا

•  فن های فشار کم برای سرعت هوای بالاتر. به منظور به دست آوردن یک فرآیند انجماد سریع، EASY Freeze SPYRO برای گردش با سرعت بالا (4 -10 m/sec) از هوای سرد در تماس با محصول، در تمام طول نوار نقاله مارپیچ طراحی شده است؛

•  کاهش وزن بسیار کم که دو برابر کمتر از جریان عمودی هوا است.

• ضربه زدن به محصول وارد شونده با سردترین هوا، بنابراین (لایه بیرونی) محصول به سرعت می بندد (crusted) و از امکان شکل گیری برفک می کاهد.

فریزر های پیگو، در اندازه های مدولار ساخته شده اند و همه اجزایش کاملا از فولاد ضد زنگ می باشند، قادر به ارائه محصول کاملا یخ زده حتی برای محصولات لطیف مانند برنج پخته شده، تمشک و غیره می باشد.

پیگو همچنین طراحی، ساخت و مونتاژ خط تولید خشک کن های انجمادی پیچیده، EASY Freeze DRYER – LYOPHILIZER، شامل طیف گسترده ای از دستگاه های استاندارد و سفارشی را انجام می دهد.

خشک کن انجمادی- تکنولوژی آبزدایی نگهداری بوی خوشایند را ممکن می سازد در حالی که خشک کردن محصول منجمد تحت خلاء، محصول با کیفیت برتر تولید می کند.

خواص حسی ارزشمند برای محصول نهایی به یقین قابل افزودن به خواص محصول تازه می باشند. اجزای اجرایی ماشین (اتاق، درب ها، لولا ها، واحدهای قفسه ای، و غیره) کاملا با فولاد ضد زنگ می باشند. در ایده آسان خشک کن انجمادی (EASY Freeze Drying)، مدول های قفسه ای و دستگاه چگالنده بخار (تقطیر) در داخل محفظه (chamber) می باشند، به عنوان نتیجه نهایی زمان کوتاه تری را برای خشک کردن انجمادی از بقیه فن آوری های خشک کردن انجمادی دیگر ارائه می دهد. دریچه های دید (چشمی) در درب ها برای مشاهده دستگاه چگالنده بخار و سینی های محصولات در طول چرخه خشک کردن تعبیه شده اند. هر واحد با تاسیسات کامل سرد سازی با اندازه مربوطه، همچنین شامل واحد تغلیظ تبرید با کنترل ظرفیت برای استفاده اقتصادی از سردکن، مجهز شده است. علاوه بر آسان انجماد (EASY Freeze )، EASY Freeze SPYRO و EASY Freeze DRYER – LYOPHILIZER، یکی از ماشین آلات اصلی کمپانی، دستگاه اتوماتیک هسته خارج کن PG103 با پنج برابر ظرفیت بیش از دیگر ماشین های موجود در بازار می باشد.

تجربه همه مشتریان پیگو تایید می کند که دستگاه PG103 با کارآمدی 0,00% هسته باقی مانده کار می کند، زمانی که میوه با کیفیت آماده سازی کافی (تمیز، محصول کالیبره و رسیده) ارائه شود.

سیستم های پیگو به عنوان خط تولید ایجاد ارزش بالای افزوده شده به میوه که شامل نوآوری های کوچک و چند پیشرفت بزرگ برای یک سیستم قابل اطمینان تر و روی هم رفته برای افزایش ویژگی های طبیعی میوه در نظر گرفته شده است.

در زمینه فن آوری های مختلف خشک کردن، پیگو همچنین تکنولوژی چکانش متداوم (CONTINUOUS INFUSION TECHNOLOGY) و دانش تجربی را برای مشتریانش فراهم می کند و همچنین باعث افزایش ویژگی های طبیعی میوه، افزایش ظرفیت نگهداری و افزایش امکان استفاده از محصول می شود.

برای دریافت ایده بهتر از آنچه PIGO انجام می دهد، لطفا از وبسایت ما www.pigo.it دیدن کنید و یا فقط به این آدرس info@pigo.it میل بزنید، آنها برای فرستادن جزئیات پیشنهادی خود بسیار خوشحال خواهند شد و همچنین ارائه مقدار زیادی ویدئو از ماشین آلات خود در محل کار. کلیپ های ویدئویی کوتاه از ماشین آلات PIGO در حال کار در  www.youtube.com موجود می باشند، کافی است PIGOsrl را جستجو کنید.

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates