کیفیت FBF ایتالیا در جهان

Facebook
LinkedIn
Twitter

وآوری در حال پیرشفت، آزمایش سخت از مواد ویژه و کیفیت کنرتل دقیق این اجازه را به FBF ایتالیا می دهدکهعملکرد باال، دوام، اطمینان و امنیت را تضمین کند.

FBF ایتالیا از سال 1987 طراحی و تولید شده است. هموژنیزه کننده های فشار باال، پمپ های جابه جایی مثبت، هموژنیزه کننده هـای آزمایشگاهی، سیستم dosing( اضافه کـردن مواد شیمیایی( و به لطف تجربه های زیاد به دست آمده در این زمینه، در حال حارض مرجعی کلیدی برای تولید کنندگان خط تولید، تامین کنندگان تجهیزات اصلی و کاربران در بخش های غذایی، شیمیایی و دارویی می باشد.

وظیفه ی خود می داند که به همه ی مشرتی هایش نه تنها خدمات عالی فروش بلکه روابط مستمر باثبات و خدمات تکنیکی مستقیم پس از فروش ارائه کند؛ هدف نگه داشنت روابط دوستانه ساخته شده براساس نوآوری و تکامل دو طرفه می باشد. ماشین آالت FBF ایتالیا، مناسب برای فرآوری بسیاری از محصوالت هستند و می توانند در تولید/فرآیند کامل از نظر طراحی بهداشتی و آسپتیک)ضدعفونی( جـای بگیرند.

زمـیـنـه اســتــفــاده اصــلــی از ماشین

آالت رشکت عبارتند از:

• صنایع محصوالت لبنی )شیر، خامه، پنیر، ماست، پروتئین، شیر سویا و غیره(

• صنایع بستنی سازی

• صنایع غـذایـی، فرآیند، نگهداری و صنایع نوشیدنی، صنایع )آب میوه، سس گوجه فرنگی، روغن، سس گوجه فرنگی، تخم مــرغ، روغــن سـبـزی، امولسیون، کـنـسـانـره، غـــذای کــــودک، و غیره(؛

• لــوازم آرایشی و بهداشتی، دارویــی، شیمیایی و صنایع پرتوشیمی )نشاسته، سلولز، مـوم، رنـگ، کـرم زیبایی، خمیر دنـــدان، مــواد پـاک کننده، ضد عفونی کننده، امولسیون، جوهر، التکس، لوسیون، روغـن امولسیون، رنگدانه ها، پروتئین هـا، رزیــن هـا، ویتامین هـا، و غیره(.

دامنه ی ماشین های FBF ایتالیا عموما به صورت زیر طبقه بندی می شوند:

• هموژنیزه کننده ی فشار باال:

هموژنیزه کننده غالبا الزم است با یک مــاده یـا بیشرت در داخــل یـک مایع ترکیب شود، این ماشین باعث کوچک کردن )micronizing )و پراکنده کردن )scattering )ذرات موجود شناور در مایع می شود به همین دلیل محصول بسیار باثبات می شود بدون در نظرگرفنت اعامل بعدی و ذخیره سازی که بعداً بهروی کاالانجاممی شود.

هموژنیزه کننده های رسی بوفالو )Buffalo) ساخته شده بر اساس دستورات UE با محدوده ی ظرفیتی از 50 تا 000.50 لیرت/ ساعت موجود هستند ؛ بر اساس محصوالتی که فرآیند و تولید می شوند فشار الزمـه ممکن است تا 000.2 .کند تغییر bars )29.000 psi(

ماشین ها معموال برای تامین خشک کننده های افشانه ای )driers spray ،)خط تولید رب گوجه فرنگی، خط تولید اسمزی .وغیرهاستفادهمیشوند( osmosis plant(

• هموژنیزه کننده های آزمایشگاهی :

)laboratory homogenizers( تولید شده است برای برگرداندن رشایط هموژنیزه ی یکسان که در یک فرآیند تولید واقعی اتنظار می رود، این ماشین ها امکان اجــرای آزمــون فشار بـاال را )bar 1500 )ارائه می کنند و به هیچ ابزار دیگری برای کار احتیاج ندارند. بسیار آسان برای استفاده و حرکت می باشند، با باالترین قابلیت اطمینان، بهرتین انتخاب برای حفظ کنرتل تولید می باشند.

• پمپ های جابه جایی مثبت برای

محصول دربردارنده ذرات:

ایــن پمپ هـا عمدتا بــرای محصول حــاوی ذرات بـا بیشرتین انـــدازه ی mm 15x15x15 مانند مکعب های گوجه فرنگی، تکه های سبزیجات یا میوه استفاده می شوند. ساخت و ســاز یـک همچین ماشینی مانند هموژنیزه کننده هـا مـی بـاشـد به جز رس دستگاه فشار که با شیرهای کنرتلی بادی ویژه مجهز شده است.

یک کپی رایگان از اینجا دانلود کنید FOOD PROCESSING IRAN 2022

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates