ALBRIGI SRL

Facebook
LinkedIn
Twitter

در طــی ســالیان الربیجــی، تجربــه زیــادی در تحقیــق، طراحــی، ســاخت، نصــب و راهانــدازی، کســب گواهینامــه، آزمایــش و راه انــدازی بسـیاری از کارخانههـای مـواد غذایـی بــرای معتــر تریــن تولیدکنندههــای انـواع زیـادی از محصـوالت، باالتـر از همـه بـرای بـازار پرمسـئولیت صنایـع غذایــی کســب کــرده اســت.

این بخش نیازمند عزم، عملی بودن و سودمندی، پاکیزگی، نگهداری کم و باالتر از همه با رعایت مقررات ایمنی برای همه مردم است. به همین دلیل HACCP تحلیل زیان و کنرتل نقاط بحرانی و FDA مدیریت موادغذایی و دارویی، استانداردها قوانین رضورaی میباشند که نیازهای اولیهی محصوالت آلربیجی را تعیین میکنند.

هر دستگاه بـرای گسرتش و توسعهی آســان، نو شـدن و نگهداری ســاده طراحی و ساخته شده است. این رشکت مجهز به عرضهی سیستمهای پروژهی کلید در دست )systems key-turn )و هر نـوع مخزن و تجهیزات فشار میباشد.

ذخیرهسازی، انتقال، وزن، ترکیب، رسمایش، گرمایش و یا لرزش هر نوع مایع مواد غذایی حتی تحت فشارهای باال و یا در خالء مطلق: این عملیات انجام شده توسط ماشین آالت آلربیجی و مخازنی که اگر در صورت لزوم میتوانند با پانلهای الکرتیکی و یا کامپیوتری مجهز به نظارت بر فرآیندهای مختلف مجهز شوند.

یک کپی رایگان از اینجا دانلود کنید FOOD PROCESSING IRAN 2022

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates