ICF & WELKO ،رشیک نوآوری صنایع غذایی

Facebook
LinkedIn
Twitter

ICF & Welko S.p.A ،1961 سال از یک رشکت ایتالیایی در محدوده ی مکانیکی مهندسی Maranello پایه گذاری شده است،کهبرنامهریزی، تولیدونصبتاسیسات ماشین آالتوتجهیزاتدررسارسجهان را برای صنایع غذایی، شیمیایی، دارویـی، کشاورزی راه ، ICF & Welko S.p.A .

کند می کارهای پیرشفته ای را بـرای خشک کردن )drying spray ،)خشککردن در ظرف مایع کننده )bed fluidized ،)استخراج، بازیافت عطر ) recovery aroma ) و مرتاکم کردن انجام می دهد.

صدها نفر از مشرتیان ما با موفقیت طیف وسیعی از محصوالت مانند لبنیات، قهوه، محصوالت صبحانه و نوشیدنی ها )نوشیدنی شکالتی، عصاره قهوه و جایگزین، قهوه ی فوری، کاپوچینو، چای، چای گیاهی، خورشت ها، سوپ،وغیره( را با تاسیسات کلیدی و کامل می فراهم ICF & Welko S.p.A کنند.

هر خط تولیدی، بر اسـاس نیازهای مشرتی می باشدو عملکرد فوق العاده، سطح باالی اتوماسیون با حداکرث انعطاف پذیری و رصفه جویی در انرژی همراه با امنیت و استانداردهای زیست محیطی فراهم می کند.

شدت به همواره ICF & Welko S.p.A متعهد به تحقیق و توسعه راه کارهای فن آوری جدیددر تهیهنیازهای صنعت )متداوماً در حال تغییر( می باشد. رشکتما آگاه است که چالش ها، فرصتهای اسرتاتژیکی هستند و خودش را به عنوان رشیک برای نوآوری شام و دارننده ی نقش کلیدی برای موفقیت شام معرفی می کند. رشکـت ما داراری آزمایشگاه تحقیقاتی مبتکر و کامال مجهز می باشد که به مشرتیان ما اجازه می دهد:

• شبیه سـازی و آزمــودن ویژگی محصول تحت رشایط فرآیند

• ایجاد خط تولید مناسب و گزینه های ماشین آالت و تجهیزات

• شناخت کـامـل ویـژگـی هــای رفـتـاری محصول

• شناسایی متغیرهای فرآیند و اندازه های رضوری و عنارص برنامه ریزی

• ارائه کمک های فنی برای راه کار های جدید

آزمایشگاه D&R ما از با تجربه ترین و آموزش دیده ترین کارمندان موجود تشکیل شده است که فعالیت آنها شامل تحقیقات در حـــال پــیــرفــت بـــا هـــدف ارتــقــاء مــــــداوم و رضـــایـــت بــهــر فــزایــنــده مشرتیان و سهامداران می باشد.

یک کپی رایگان از اینجا دانلود کنید FOOD PROCESSING IRAN 2022

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates