فناوری بیسیم مینی موتور MINI MOTOR : COA – CAN OVER AIR

Facebook
LinkedIn
Twitter

فناوری جدید ثبت شده به نام COA قصد دارد به مرجعی در این بخش تبدیل شود

مینی موتور در سال 1965 تاسیس شد و راه انـدازی رشکت فعلی خود را در سال 1974 آغاز کرد و تولید خود را به سمت موتورهای الکرتیکی برای بخش صنعتی سوق داد.بـا رشوع کار با فلز و برق، مهارت و دانشاش را بیشرت به سمت فناوری الکرتونیکی وIT گسرتش داد و بین پایان دهه 70 و آغاز دهه 80 ،پیشینهاش با اتوماسیون صنعتی و مکاترونیک، ویژگیهای اسرتاتژیک و بخش اصلی DNA مینی موتور، از زمان تأسیس آن توسعه بیشرتی یافته است.

تــحــقــیــق، تــوســعــه و نــــــوآوری: فـنـاوری COA-Can Over Air بــیســیــم جـــدیـــد مــیــنــی مــوتــور در سال 2012 ،مینی موتور، طراحی جدید و مسیر تحقیق و توسعه را با معرفی درایوها برروی موتوردندهها و رسوموتورها آغاز کرد و به دنبال آن طراحی و توسعه طیف وسیعی از محصوالت که برای سالهای آینده ادامه خواهد داشت.

در هامن زمان، این رشکت همچنین به انواع مختلف فیلدباس متعهد بود، در مرحلهی اول آنالوگ )Canopen و Modbus) و در مـــرحـــلـــه دوم گـــذرگـــاه اتــرنــت Ethernet bus پیرشفته .)Ethernet IP و Profinet، Ethercat، Powerlink(

همهی این مـوارد باعث رصفه جویی قابل توجهی در سیمها و زنجیرههای پشتیبانی و مخصوصاً بـرای بردهای کنرتل کارآمدتر با جابجایی مستقیم درایـوهـا روی موتورها میشود. پس از این مرحله، در سال 2018 ،رشکت بر روی یک پروژه جدید، جاهطلبانه و هیجانانگیز مترکز کرد: انجام کاری بیشرت برای رصفهجویی کلی در ماشینآالت.

ازایــــــــن عـــمـــلـــیـــات، فــــنــــاوری شد تولید COA-Can Over Air مینی موتور یک باس بیسیم اختصاصی را بر روی فناوری ZIGBEE در فرکانس 4.2 مگاهرتز مطالعه کرده است، که با ارسال اطالعات از طریق هامهنگ کننده ارائـه شده توسط مینی موتور، امکان هدایت موتور را به صـورت بی سیم میدهد، که یک سیم شفاف واقعی را برای کنرتل از راه دوربرای متام تغییرات یا تنوع رسعت، و گشتاور ایجاد می کند.

این فناوری جدید ثبت اخـراع به نام COA قصد دارد به مرجعی، مانند سیم در قدیم، در این بخش تبدیل شود. شامره کد محدوده جدید دارای پیشوند “W “خواهد بود و این حرف را می توان برای متام درایوهای یکپارچهی مینی موتور FC-Fasct Changeو DBS، DRموتور برای تغییرات رسعت باال اعامل کرد. مـیـنـی مـــوتـــور هـمـیـشـه یـــک قـدم بــه ســـوی آیــنــده اســـت. بیایید در ایــن مسیر نــــوآوری بپیوندیم

یک کپی رایگان از اینجا دانلود کنید FOOD PROCESSING IRAN 2022

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates