گروه پیئرالیزی (Pieralisi Group)

Facebook
LinkedIn
Twitter

گروه پیئرالیزی راهحلهای بسیار پیشرفتهای را در فرآیندهای جداسازی با استفاده از نیروی گریز از مرکز هم برای روغن زیتون و هم در بخش صنعتی فراهم میکند.

در بخش صنعتی، دکانتورها و جداسازهای پیئرالیزی در زمینههای کاربردی بسیاری با طیف گستردهای از میزانهای جاری استفاده میشوند، مانند: زیست محیطی، شیمیایی، بازیافتی، مواد روغنپایهی طبیعی، سوختهای معدنی و روغنهای ماشین، محصولات پایه حیوانی، مواد غذایی و آشامیدنی، سبزیجات و محصولات شیر حیوانی.

به طور خاص، در زمینهی مواد غذایی و آشامیدنی ، گروه پیئرالیزی راه حلهایی برای پردازش هر نوع غذا یا نوشیدنی ارائه میکند. از آبگیری میوه یا سبزیجات تا فرآیند غذای جامد، تا تهیهی مواد نگهدارندهی غذایی و فرآیند تهیهی شراب، که توجه ویژه به سلامت و ایمنی برای تهیهی مواد غذایی و مطابقت آن با استانداردهای جهانی در رابطه با مواد غذایی، رمز بهرهبرداری موفقیتآمیز میباشد. ماشین آلات ما در صنایع محصولات شیر حیوانی و سبزیجات برای فرآیندهای جداسازی و بازیافت محصولات زائد استفاده میشوند.

فنآوری جدید CPA (centripetal adjusting pump) پمپ تنظیم مرکزی، دکانتورها در جایی که دو نوع مادهی مایع باید از دیگری جداشوند با جداسازی جامد همزمان، میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. این دستگاه برای صنایع غذایی میباشد که می تواند به عنوان مثال در شفاف سازی آب میوهها، آب سبزیجاتها یا شیر گیاهی (ساخته شده با سویا، برنج، جو، و غیره) استفاده میشود.

مشخصهای که باعث می شود این دستگاه کاملا مناسب صنعت مواد غذایی باشد عمدتا عدم اکسیداسیون محصولات در طی فرآیند میباشد.

مدلهای CPA پیئرالیزی توصیف میشوند توسط یک پمپ مرکزی (بخشی اساسی دکانتور) که محصول را در داخل ایزوله کرده و از تماس با هوای اطرافش جلوگیری میکند.

پمپ مشابه میتواند فشار کافی به محصول به منظور انتقال آن به مخزن ذخیره سازی، در داخل روند فرآیند قرارداده شده در نزدیکی ماشین را تهیه کند.

تطبیق پذیری زیاد این ماشین آلات همچنین تاکیدی است بر امکان تنظیم مداوم از بیرون و درزمانی که ماشین در حال کار میباشد و تخلیه در مرحلهی مایع انجام میشود.

ما از آن در همهی عملیاتهایی که خواستار کاهش درصد جامد در فاز مایع بدون خطر اکسیداسیون محصول میباشیم، استفاده میکنیم. باید بگوییم درجایی که تغییرات مداوم به لحاظ غلیظ سازی و نوع محصول ورودی که نیاز به تنظیمات متداوم بدون مسدود کردن روند تولید دارد.

قاب توصیفی از این راهحل پیشتاز توسط کیفیت بالای مواد استفاده شده برای ساخت آن، با امکان انجام عملیات بروی محصول در دمایهای بالا و پایین و با تمیز کردن آسان بخشهای داخلی و خارجی آن (اعطا شده توسط سیستم CIP) کامل میشود.

گروه پیئرالیزی یک سیستم کاری یکپارچه به سمت بازار جهانی با ظرفیت بزرگی برای نوآوری میباشد. گروه شامل نوزده شرکت مستقر در خارج، که از لحاظ جغرافیایی در ایتالیا، اسپانیا، یونان، آلمان، هلند، آمریکا، برزیل، چین، تونس، روسیه و فرانسه قرارگرفتهاند.

همکاری با دفتر مرکزی در جسی (Jesi)، آنها گردش مالی بیش از 100 میلیون یورو، با نیروی کار بیش از 600 نفر تولید میکنند. به لطف شبکهی گستردهی آن از عوامل، مراکز سرویسدهی و فروشگاههای قطعات یدکی، پیئرالیزی جهانی است و دارای نزدیک به بیش از 26.000 مشتری و دانش فنی ویژه برای هر بازار خاص، کشور و بخش اجرایی میباشد.

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates