مردم + فناوری = موفقیت در صنعت شیرینی سازی

Facebook
LinkedIn
Twitter

طرز فکر و رویکرد به اندازه فناوری در بحث بازارهای جهانی اهمیت دارند. اعتامد، پشتوانه بسیاری از روابط است، که میتواند با فناوری پیرشو در بسته بندی ثانویه تقویت شود

به عنوان یک تامین کننده جهانی ، گروه کاما )Cama )می داند که سفارش موفقیت آمیز ماشین آالت دارای دو  عامل اصلی است. تکنولوژی و مردم!

ارائه ماشینهای قدرمتند و در عین حال  آسان برای استفاده و کمک به رشکتها بـــرای مـــدرن ســـازی زیرساختهای خود – به ویـژه در بازارهای نوظهور و در حال رشد – تنها نیمی از داستان است. درک آداب و رسوم، فرهنگها و شیوه های کسب و کار محلی نیز به هامن انــدازه حیاتی و مهم است!

و این درک عمیق از تقاضاها و تفاوتهای جزئی محلی است که به کاما کمک کرده است تا سهم خود را در بسیاری از بازارهای جهان، چه تأسیس شده، چه در حال رشد و چه در حال ظهور، رشد و تقویت کند.

منونه موردی، پروژه اخیر در خاورمیانه است که در آن کاما سه دستگاه بسته بندی ثانویه را به یک تولید کننده شیرینیجات تحویل داد. در این مورد ، به گفته رناتو دلــورو، مدیر فروش کاما در خاورمیانه: “ما باید ذهنیت و رویکردی )شخصی( میداشتیم که به اندازه ماشینهای ما انعطاف پذیر بود!”

کاما خوش شانس است که تیمی دارد که چندین سال با این منطقه کار کرده است. “ما یک تیم فروش و مهندسی داریم که به پویایی بازار و شیوههای تجارت عادت کرده است. و ترکیب فن آوری + پرسنل ما به وضوح جواب می دهد، زیرا ما قبالً چهار دستگاه ماشین آالت در آنجا نصب کرده بودیم و در حال مذاکره در مورد پنجمین دستگاه هستیم. من از کار در این منطقه بسیار لذت میبرم، زیرا همه اینها به خاطر کسب اعتامد به نفس و ایجاد روابط نزدیک و بسیار باز و صادقانه است. “

بــازار خـود نیز در حـال تغییر است، شـاهـد گـسـرش رسیـــع رشکـتهـای خانگی مـوجـود و رسمـایـه گــذاری هنگفت از سوی کشورهای پیرشو در پی کسب سهام و رشاکــت هستیم.

هجوم رشکتهای جهانی بسیاری از رشکتهای محلی را مجبور میکند تا از نظر بسته بندی “تـــوان بازی خود را باال بربند” تا با جذب مشرتی و اقتصاد مقیاس بزرگرت رشکتهای خــارجــی مطابقت داشــتــه بـاشـد.

به گفته مدیر تولید “منطقه خاورمیانه به ویژه در پنج سال گذشته به رسعت در حال پیرشفت است و تحت تأثیر گرایشهای جهانی قرار میگیرد. در واقع، خاورمیانه به عنوان یکی از رسیع ترین بازارهای در حال رشد است. در حالی که برخی از کشورهای منطقه با بی ثباتی اقتصادی روبرو هستند، بازار همچنان مالیات کمی در مقایسه با بازار اروپا ارائه میدهد. “

“در بازارهای رشد یافته، مانند اروپا، مشخصات و ویژگیها در باالی لیست مالحظات بــرای مقایسه خدمات و ماشین آالت، قبل از تصمیم گیری قرار دارند. خاورمیانه ، به عنوان بازار در حـال ظهور، کمرت به مشخصات توجه دارد و در عوض بیشرت به تامین کنندگان ماشین آالتی عالقهمند است که استانداردهای باالیی را از نظر افراد، فناوری و ماشین سازی ارائه میدهند. “

برای این پروژه کاما سه دستگاه ماشین آالت عرضه کرد. اولین مورد، برای خط تولید بیسکوییت کراکر رشکت Kraky ، دستگاه IF315 ،یک دستگاه بسته بندی مونوبلوک با بارگذاری باال است که شکل دهی جعبه، بارگیری محصول و بسته بندی جعبه را ارائه میدهد. دلورو توضیح میدهد: “این یک ماشین بسیار جمع و جور است که از یک روبات دلتا )robot type-delta )توسعه یافته داخلی استفاده میکند و میتواند بارگیری رسیع و کارآمد محصول را بر اساس هر تعداد دستورالعملهای مختلف بسته بندی ارائه دهد. در این حالت دستگاه باید چهار قالب محصول مختلف و شش قالب جعبه متفاوت را تامین کند.

دلورو می افزاید: “انعطاف پذیری باال نیز یک مالحظه کلیدی بود،” زیرا روبات موجود در دستگاه IF315 قادر است محصوالت را بر روی نوار نقاله infeed برای بسته بندی بارگذاری کند و قابلیت آسـان multipack را ایجاد میکند. همچنین، دستگاه IF315 ما بسیار عالی با ماشینهای دیگر ادغام میشود، از جمله در این مورد دستگاهی از رشکتی که در گذشته با آن کار کـرده ایـم. “

درخــط دوم تولید، شاهد نصب دو دستگاه بسته بندی مونوبلوک IF296 با باالترین بارگیری بودیم که هر دو دستگاه دو بیسکویت/کوکی به سبک ساندویچی بسته بندی میکنند. در این برنامه تنوع بیشرتی وجود دارد، با هفت جریان بسته بندی قالب محصوالت )packed-flow formats product )و 11 نوع قالب جعبه.

رسی IF Cama – بـرنـدهی جایزهی معامری منوبالک )Monobloc )مدوالر به کاربران ترکیبی منحرص به فرد از ماشین آالت بستهبندی یکپارچه و واحدهای بارگذاری روباتیک را ارائه میدهد. به دلیل ادغام محکم هر یک از مدولهای اولیه )شکل گیری، بارگیری و بسته شدن( کاما دستگاهی را توسعه داده است که انعطاف پذیری باورنکردنی مورد نیاز صنعت شیرینی پزی را ارائه میدهد ، البته با اثرات مخرب کمرت محیط زیستی.

هر دو دستگاه بخشی از نسل پیرشفته کاما Cama’s Breakthrough Generation (BTG) هستند که استاندارد را در صنعت بسته بندی ثانویه تعریف میکنند. آنها شامل چارچوبهای )فریم ورک( مدوالر و مقیاس پذیر هستند که ورود و دسرتسی آسـان را همراه با طراحی بهداشتی ماشین ارائه میدهند. در این چارچوب، راهکارهای اتوماسیون جدید، شامل فناوری پیرشفته رسوو دوار و خطی، بسیار هامهنگ با روباتیک توسعه یافته داخلی می باشند تا انعطاف پذیری و سازگاری بسیار مهم مورد نیاز عملیات بسته بندی مدرن را ارائه دهد. به گفته دلورو: “فناوری رسوو در ماشین آالت استفاده میشود، این هامن چیزی است که به آن انعطاف پذیری فوق العادهای برای تغییر در قالب )فرمت( و تعداد بسته بندی میدهد.

راهکار ربات مورد استفاده توسط کاما در داخل توسعه یافته است، به این معنی که ما میتوانیم همکاری کامل روبات/ ماشین را ارائه دهیم. ما از این نظر در بــازار منحرص به فرد هستیم. با حذف کنرتل کنندههای رباتیک شخص ثالث، ما همچنین میتوانیم از هرگونه مغایرت ارتباطی احتاملی که میتواند بر خروجی تأثیر بگذارد ، جلوگیری کنیم. فناوری ربات به طور خاص برای برنامههای بسته بندی ثانویه ایجاد شده است و به دلیل این توسعه داخلی، هنگامی که تکنسینهای ما ماشینها را نصب میکنند یا مشکالت را برطرف میکنند، آنها 100 ٪قادر به رسویس دهـی به فـنـاوری ربــات نیزهستند

کاما همچنین با سایر تامین کنندگان قابل اطمینان ماشینهای اولیه هامهنگ است و در نتیجه می توان راهکارها و خطوط کامال یکپارچهی بسته بندی را از مواد اولیه موجود در پالت تهیه کرد. بــــرای اطـــاعـــات بـیـشـر بـــه وب ســـایـــت کـــامـــا مـــراجـــعـــه کـنـیـد:

یک کپی رایگان از اینجا دانلود کنید FOOD PROCESSING IRAN 2022

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates